2014. november 17., hétfő

MIX&MATCH | 11.

Egy korábbi Mix&Match posztban már említettem Nektek, hogy idén ősszel teljesen beszippantott a 'tartan' minta, úgyhogy amikor megláttam a H&M honlapján ezt a kockás mintás nadrágot, azonnal elmentettem a kívánságlistámra, és nekiálltam inspirációs képeket keresgélni hozzá. Első ránézésre talán egy kicsit pizsamás kinézete van, de néhány jól megválasztott kiegészítővel szerintem nagyon klassz szettet lehet összehozni vele. 
A poszt különlegessége egyébként a 'tartan' minta mellett, hogy akár egy mini wishlist is lehetne, ugyanis a pulcsit kivéve mindegyik termék fent van a kívánságlistámon. A Mark Maddox órát már tavaly is kinéztem magamnak, de akkor végül egy másik modellt választottam. A következő viszont már biztosan ez lesz. A Dorka Petrity táska pedig 'első látásra szerelem' volt. Tudjátok rólam, hogy mennyire imádom a táskákat, viszont mostanra megérett bennem a gondolat, hogy a sok olcsó, gyenge minőségű táska helyett inkább gyűjtögetek egy minőségi darabra, amit aztán éveken keresztül nyúzhatok. A Black Aliisa pont megfelel az elvárásaimnak: klasszikus, letisztult, szinte mindenhez 'felvehető' és a kis szőrmés clutch miatt szerintem izgalmas is. Ha minden jól megy, az első fizetésemből kipótolom a hiányzó részt, és karácsonyra már a fa alatt lehet a kis szépség.


1. Fekete kötött pulóver - H&M - 6.990 Ft
2. Ezüst színű karkötő - PARFOIS - 1.995 Ft
3. Bordó "Red Cherry" rúzs - AVON - 939 Ft
4. Black Aliisa táska - DORKA PETRITY - 42.490 Ft
5. Fekete bokacsizma - F&F - 6.800 Ft
6. Tartan mintás nadrág - H&M - 6.990 Ft
7. 2 db-os nyaklánc szett - H&M - 1.290 Ft
8. Ezüst színű óra - MARK MADDOX - 22.500 Ft


Nektek, hogy tetszik ez az összeállítás? Milyen alkalomra tudjátok elképzelni? 
Szívesen viselnétek ezt a szettet?



Címkék: , , , ,

5 megjegyzés:

Időpont: 2014. november 17. 15:30 , Blogger Annie írta...

Tetszetős, végre a nadrág által nem az a megszokott :)

 
Időpont: 2014. november 17. 19:32 , Blogger bokorbogi93 írta...

A csizmát imádom! :D

 
Időpont: 2014. november 24. 9:45 , Blogger Viki írta...

Igen, eddig általában egyszerűbb, farmernadrágos összeállításokat hoztam, mert azért azok csak több ember szekrényében megtalálhatóak, mint pl. egy ilyen "extrább" nadrág. De néha azért érdemes kimozdulni a komfortzónából, és kipróbálni valami újat is. :)

 
Időpont: 2014. november 24. 9:49 , Blogger Viki írta...

Én végül egy hasonlót vettem a Deichmannban, sötétbarna színben. Érdemes most ott is körbenézni egyébként, mert nagyon sok cipő féláron kapható. :)

 
Időpont: 2014. november 24. 12:32 , Blogger bokorbogi93 írta...

Hasonlóm már van, és egy laposabb is! :D

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal