2014. november 7., péntek

AJÁNLÓ | ÉVA ADVENT 2014.


Facebookon említettem Nektek, hogy én már teljesen karácsonyi hangulatban vagyok, ugyanis a héten jelent meg az Éva adventi különszáma, ami nálam egyet jelent az ünnepi időszak kezdetével. És mivel tavaly is nagyon szerettétek az Éva és a Nők Lapja karácsonyi kiadások ajánlóit, úgy döntöttem, idén is készítek egy kis összefoglalót, kedvcsináló gyanánt. 




A szerkesztő levele és néhány érdekes karácsonnyal kapcsolatos számadat után ezúttal is egy novemberi és decemberi naptárral indul a magazin, amiben a korábbi évekhez hasonlóan hasznos tippeket kapunk közös családi programokhoz, illetve az ünnepi készülődéssel járó "kötelező teendők" időbeosztásához.


A Hogyan? fejezetet ezúttal kifejezetten személyre szabottnak érzem, ugyanis rengeteg olyan tippel van tele, ami nagyban megkönnyíti egy kezdő háziasszony munkáját a konyhában. Mivel ez lesz az első "önálló" karácsonyom, amikor egyedül kell levezényelnem a sütést-főzést, nagyon hasznosnak találom a takarékos ötleteket, a sütéssel és az alapanyagok tárolásával kapcsolatos trükköket és az ünnepi adagok megtervezését segítő táblázatot is. De nemcsak a konyhatündérekre gondoltak a magazin szerkesztői, ugyanis ezek mellett rengeteg inspirációt kapunk koszorú készítéshez, adventi naptárba való apróságok beszerzéséhez, internetes vásárláshoz és az ünnepi forgatagban való lazításhoz is.


Természetesen ez az év sem múlhat el jótékonykodás nélkül, a magazin idén is számos olyan szervezetet mutat be, akiknek ilyenkor is jól jön a segítség. A Boldogság fejezetben egyébként olvashatunk még többek között olyan régimódi örömökről, amelyek a gyermekkorunk legszebb emlékeit elevenítik föl. Illetve hasznos és mókás tanácsokat is kapunk arra az esetre, ha kellemetlen családi szituációba keverednénk például az "egóját villogtató nagybácsival" vagy a "kíváncsiskodó nagynénivel".


Mivel a karácsony nem lenne teljes meglepetések nélkül, így az Ajándék fejezetben 10 kategóriában kapunk ötleteket. Megmondom őszintén, én egy kicsit többet vártam az olyan "sablonos" ajándékoktól, mint a könyv, CD, szappan, testápoló, dísztányér, díszpárna, póló, pénztárca, parfüm vagy doboz, de biztosan van, akinek ezek is hasznosak lesznek.


A következő fejezet, a Dekó, már sokkal izgalmasabb, és - számomra - hasznosabb tippeket tartalmaz. Például adventi naptárba való mütyüröket, szebbnél- szebb könnyedén megvalósítható ajtódíszt, ajándékba adható finomságokat, környezetbarát karácsonyfa alternatívákat, és sok-sok ünnepi díszt mutat be lelőhellyel és árral együtt.


Azt hiszem nem én vagyok az egyetlen, aki odáig van az ünnepi ételekért. Idén a Nagykanálban 23 izgalmas receptet gyűjtöttek össze a szerkesztők, amelyek között a klasszikus karácsonyi ételek mellett, különleges előételeket, leveseket, süteményeket és nassolni valót is találunk. Biztos vagyok benne, hogy ezek közül néhányat én is el fogok készíteni.

Nos, idén ennyi fért ebbe a 146 oldalba és bár az ajándék szekció nem lett olyan erős, összességében véve szerintem ez a különkiadás is nagyon "értékes" lett, hiszen telis-tele van olyan hasznosítható ötletekkel, dekorációs tippekkel és receptekkel, amiket évről-évre újra elő lehet venni és ihletet lehet belőlük meríteni. Természetesen most is maradt még egy-két izgalmas meglepetés, amiről én nem ejtettem szót, de kedvcsinálónak azt hiszem ennyi is elég. Azt még mindenképpen megjegyezném, hogy a fotók ezúttal is gyönyörűek, számomra abszolút átadják a karácsony hangulatát. A magazint 695 Ft-ért tudjátok megvásárolni ajándék szív formájú sütikiszúróval.


Ti várjátok már a Karácsonyt? Mikor szoktatok elkezdeni készülődni az Ünnepekre? Internetről, ismerősöktől, vagy hasonló magazinokból gyűjtötök inspirációt? Tervezitek az idei Éva Advent beszerzését?



Címkék: , , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal